sunnuntai 4. joulukuuta 2011

ehkä en olis halunnu kuulla mut kiitti silti tiedosta

noo tänä viikonloppuna en oo oikeestaa tehny mitää erityistä paitsi olin perjantaina eka toffella ja sit menin sussun ja mikon kaa pitää vähä hauskaa jonnekki sussun kaverin luokse(; sittee lauantaina eli siis eilen olin toffella yötä ja tehtii keskellä yötä lättyjä ja katottii paranormal activity 3! en oikeesti ees kunnolla pelänny siinä se oli mun mielest ihan paska. noo sitte ku herättii tänää nii menin nopeeta käymää paapan luona ja tulin takas toffelllee(: ja ottakaa huomioon mä oon liikkunu koko ajan pyärällä! hitto mitä kuntoiluu siinähän pääsee melkee jo vahingos laihtumaan:D mut ei mulla muuuta,kuvia lisään sitte ku meen tiistaina kotiin! bye(:
Tumblr_lug6itbv591r61ts6o1_500_large
Tumblr_lvngorpe411qhxzoio1_500_large
Af1bg2zcqaaz3im_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti