torstai 12. tammikuuta 2012

tuli vakava syksy ja toinenkin minä väsyin hieman ja paljon unohdin

okeiiii en oo ikinä nähny toista yhtä kauheeta painajaista ku viime yönä näin!
siinä unes yks tyyppi kenestä välitin tosi paljo tos hetki sitte ja pitkän aikaa nii kuoli!
ja sit siinä kuoli myöös muita mun kavereita mut en itkeny niitten kuolemaa yhtä paljo 
ku ton kenestä välitin toosi kovaa. heräsin tohon uneen keskellä yötä ja ku nukahin uuestaa
nii se uni jatku vaa samasta kohasta! aamulla ku heräsin mietin tota unta yli paljo ja laitoin 
heti heidillekki viestin että apua,vielä ku menin töihin pari tuntii sen jälkee ku olin heränny toi sama uni
pyöri edelleen mun mielessä! ja aikasemmin oon nähny että se ihminen kenestä välitin tosi lujaa niin kuoli myös mun aiemmas painajaises jonka näin n. pari kuukautta sitte ja silloin heräsin siihen ku ite itkin! 
en oo pitkään aikaan ollu noitten ihmisten kaa joita tos unes esiinty nii tuli kyllä sellane apua olo:D ja oikeesti niin kauhee fiilis et en voi sanoin kuvailla mut onneks se oli pelkkää painajasta!
mut ei kai täs mitää muutaku et huomenna on vika työpäivä tällä viikolla ja se on sillee ihana ku meen klo 7 ja pääsen klo 14(: huomisiin adios! 
ps. tänä yönä en todellakaa halu nähä mitään painajaista joten kaikki sweet dreams(:

loppuun pieni teksti:
''if it's still hurts you still care''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti