sunnuntai 21. lokakuuta 2012

se nostaa massia pankista, mä nostan kelasta

uus kulta




no siinä se toinen kulta!
kaikki hyvin mutta paremminkin vois olla. mitäs mulle kuuluu no sanoisimpa et töitä töitä töitä.. noo en voi valittaa koska sillä palkalla mä kotiutan joskus erittäinkin ihania tavaroita kotiini! kuten viimeviiikolla tilaamani ihana ponkesin pipo ja tässä vähä myöhemmin sitte joskus applen läppäri koska tarviin oikeesti uuden koneen tää mun ikäloppuraukka läppäri hajoo pian kokonaan:( töitten lisäks oon tietysti ton mun rakkaan huligaanin kaa meinaan siis heidiä:) sitä toistaki tuleee kyl nähtyy tiuhaan tahtiii meinaaan siis anttia. jaa ens viikonlopunsuunnitelmat? mietaa? noo ehkä päädytää kuitenki emmin lua västerhankmoon paljuilemaan ja saunomaan koska se kuulostaa satakakskytä kertaa paremmalta ku kännissä kaatuilevat puoltutut. työharjotteluu enää jälkellä 3viikkoo! joo täs ne uusimmat uutiset tällä kertaa, nyt jos valmistautuis henkisesti heräämään aamulla töihin kello 7! kiitos hei :) niijoo ja teinkö tosiaanki tätä postausta tunnin? shieeet oon huono täs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti