sunnuntai 9. joulukuuta 2012

sä annoit mulle elämän

hyväfiilis,ainaki siltä musta tuntuu. jäätyneitä sormia ja neniä vaikka ulkona käy vaan sen pakollisen ajan tuhoomassa omaa terveyttään puhaltamalla rahaa taivaalle. pikkujouluja jokapuolella koko ajan pitäs olla menossa. tykkään kuitenki omalla tavalla joulusta vaikka se onki niin kaupallinen juhla. hetken ollu pientä taukoo töistä joka kuitenki korvaantuu sillä että meen jouluna töihin. rakastan tätä tunnetta ku saa olla sisällä lämpösessä syömässä jotain hyvää ja kattomassa leffaa,voiko parempaa olla? tietysti myös hyvä seura parantaa asiaa aikalailla.musta on tullu tosi laiska tän blogin suhteen antakaa anteeks mutta en vaan ehi/jaksa kirjotella.oon kiitollinen mun parhaille kavereille ja omalle rakkaalleni siitä että sain pitää parhaimmat synttärit tähän mennessä,vuosi vielä siihen että oon vapaa päättämään omista asioista.ainiin ja tatuointi ideat ei vaan anna mulle rauhaa mun päässä,nyt äkkiä se kuva mun iholle kiitos ja hei.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti