lauantai 14. huhtikuuta 2012

minä tarttuisin sinuun kysymättä


perjantai:
koulussa oli niin perus paska päivä et siitä ei mitää tekstiä tuu!
noo koulun jälkee heidille ja sieltä skootterilla sitte nummelle hetkeks juuson ja japen kaa ja 
sitte sen jälkeen toffelle yöks(:
ilta meni siinä mopoilla ajelemisessa ja leffan vuokraamisessa.
sen jälkee toffella oltii chillailees ja kattoos niitä kauhuleffoja ja taas valvomas siihen aamu 4 asti.
oli taas kylllä tosi kivaa! paitsi pahemmin en kyllä tykkää tosta kivasta kuhmusta ja kivusta mun päässä mut se ei tahtia hidasta.
aivan ihana perjantai oli joten tälläsiä taas kiitos lisää(:

lauantai:
aamulla heräiltiin toffelta ja jumitettiin perus kattomas teeveetä ja kiroiltiin siinä samalla 
tota lumen määrää ulkona...! 
siinä joskus 4 aikaan lähin kotiin päin valmistautumaa illan discoon.
eli oltiin jossai öviksellä pidettäväs discos heidin kaa ja sen sanon että oli poka paska meno verrattuna tyylii johki sulvaa,okei se on ihan eri asia.
nojoo oli siel välil iha jees ja sillee mut sit ei enää jaksanu sitä menoo nii heidin äiti haki meijät ja ne jätti mut sitte siihen toffen luokse ja menin sinne sitte loppu illaks:)
nyt oon kotona ja aattelin mennä täs nukkumaan pian.
jees siinä se mun perjantai ja lauantai,huomisesta ei vieeelä mitää tietoo mut voisin ehkä veikata että oon menossa jonnekki ulospäin kavereitten kaa:)
ps. mulla oli kamera koko ajan mukana mut yhtäkään kuvaa mä en tietystikkää
oo muistanu sillä ottaa joten nyt on sit jotai netistä otettuja kuvia!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti