keskiviikko 9. marraskuuta 2011

aamulla nukutaa, illalla valvotaan

no toi otsikko sopii ainaki hyvin mun pariin edelliseen päivää. oon ollu kipeenä ny melkee koko viikon ja oon vaa nukkunu päivät ja sit illat istunu koneel ja puhunu puhelimes mut seki on nyt kai sit ohi ku ei toi puhelin oikeeen toimi-.- nojooo tänää ajattelin sit tehä jotai järkevää ja siiivota mun vaatehuoneen ja laittaa kaikki sellaset vaatteet mitä en tarvii nii kirpparille et sais vähä rahaa ja sitte siivota loput hienosti järjestykseen! mut en ny tiiä onks tää ajankohta iha järkevä 9 illalla ku mulla menee tos varmaa joku 4 tuntii ennenku saaan ton vaatehuoneen ees tyhjäks siel on nii paljo vaatteit että en eees tiä et mulla on sellasii joten adios mä meen nyt siivoon. joo laittelen kuvia tähän loppuun esimerkiks mun ''ehjästä'' puhelimesta ja jostai muuuusta(:

päivän pelastus ilman tota oisin kuollu tylsyyteeen!

ehjä puhelin mulla...

tolta sen mun puhelimen pitäis oikeesti näyttää,juupajuu siltähän se toki näyttääki(:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti