sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Eilen oltiii meillä porukalla(minä,sussu,heidi,osku,toffe ja mikko) vietettii niinku heidin synttäreitä täälä meillä korvessa. Mun ihana äiti teki heidille ylläriks synttärikakun jota me sitte mässytettii ja juotii kahvii ja perus jotaki naurettii,noo osku ja mikko halus sitte mennä saunaan meillä. laitoin niille saunan päälle ja siinä odotelles jotaki riehuttii ja kuunneltii musaa ja sen sellasta. sitte ne kaks meni saunaa ja me muut chillattii mun partsil ja vaa oltii sitte ne tulee saunasta ja ollaan vaa naurettu koko ilta! no oikeestaa kyl siihe iltaa mahtu myös paljo riitojaki! suutuin oskulle ja mikolle ku ne teki niin idioottimaisen tempun... ja sitte ku ne pyys multa anteeks nii ei siinä tilantees voinu ku nauraa:DDD ne oli hakenu meijä pihalta ruohoo ja tuli mun luokse että anna anteeks ja nää ruohot on sulle ku me ei kukkia löydetty tai no ei viittitty ottaa sun äitin ruusupuskia ku sit olisit vaa suuttunu meille enemmän:DD ja tästä tilanteesta sain luvan laittaa kuvan tänne ja faceen(: sitte sen jälkee oskul ja heidilki tuli joku riita mut en jaksa selittää sitä mut sen sanon että alas asti se kyl kuulu ku äiti ja ne oli tullu kotii nii äiti vaa kysy et ketä siel riitelee. että sellasta:) vesisota siihen iltaanki myös mahtu ja kiva räkimissotaki....:D noo siinä oli se eilinen ilta.(: ja nyt kuvia eilisestä :))))                    




siinä se kakku jonka äiti teki!(:

happy family:)


mikko&osku: anna anteeks.... mä: painukaa helvettii.. mut sitte naurettiin! :D


awwww mitkä ilmeet:D!



   
aamun fiiilis!

1 kommentti: