keskiviikko 30. marraskuuta 2011

huuda ku tarviit mua ja mä lupaan sulle etten mä tarvi ketään muutaku sua

                              
päätettii sillee yhtäkkii että mun luokkalainen janika joka asuu jurvas nii tulee meille eilen yöks. janika tuli sitte yöks ja tänää aamul ollaa herätty niiin väsyneinä kouluun! ja sitte meil oli koulus se päivä et ysit tulee tutustuun ja me ollaan sit niitä siel ohjattu,ja sitte perus illalla olin toffen luonaaaa. niii ja ps.oltii tänää luokan kans raxis syämäs!(: perus meijän koulupäivät:D joo nyt tulee kuvia sitte eilisestä ja tän päiväsestä=)










mä en tajuu tästä pelistä yhtää mitää vaikka joka päivä katon ku toffe ja mikko ja nää pelaa tätä.. tiiän vaan tän pelin nimen!

PS.
ETSI JÄTKÄ JOKA :
ei häpeäisi suhdetta
tekstaa sinulle illalla ja toivottaa hyvää yötä.
puhuu facebookissa sinulle vaikkei olisi mitään asiaa.
pitäisi sinua kädestä, hänen kavereittensakkin edessä.
...
... vähä väliä muistuttaa sinua kuinka paljon välittää sinusta.
ajattee sinua vähän useammin, kuin kerran päivässä.
todistaa rakkautensa sinua kohtaan, eikä vain sanoilla.
hymyilee jo ajatellessaan sinua tai vain katsoessaan sinua.
sanoo "rakastan sinua" ja tarkoittaa sitä.
ei ole jokaisen tytön perään.
halaa takaapäin.

TÄLLÄSIÄ JÄTKIÄ EI MONTAA OO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti