perjantai 23. maaliskuuta 2012

''eniten mua pelottaa että tää kansi menee rikki'' ''nii ei sillä väliä kuhan 50e kansi ei mee rikki mut ihan sama mitä 500e puhelimelle käy'' :D

nonii iha jepa perjantai!
eli siis tulin taksilla koulusta himaaan ja sen jälkee venailin täälä että kim ja reija tulee meille.
no ne tuli sitte skoottereilla tänne ja mua pelotti ihan sikana että toivottavasti ne pääseee turvallisesti myös takasi kotiin!! oli ne onneks päässy!
okei me siis ollaa tänää pitkästä aikaa vaihettu kuulumisia ja otettu kuvia ja katottu kauhuleffaa ja silllee(: 
joo nytte sitte jotain kuvia :)
ihana äiti oli ostanu noita mulle ylläriks!

niii kumpi olikaaan mun puhelin?




jep oli tosi ihanaa nähä näitä kahta pitkästä aikaa! <3
tällänen päivä pian uuudestaan kiitos! 
jep huomenna sittte vissii heidi tulee tänne mun kaaa? 
jees nyt kattoo täykkäreitä adiooos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti