keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

näkee tääl värejä vaik seinät on harmaat

parisuhdeterapiaa tunneilla,kahvitauoilla röökii,ruokatauolla perhosii mahas,koulun jälkee nukkumista,syömistä,kaupas käyntiii..
nyt on kunno väsymyskausi! ei jaksa mitää tehä tai ylipäätään miettii. mut hei kai on joskus tää pelkkä letkee elämäki sallittu? jep samaa mieltä oon että on se sallittu!
kaikki tuntuu rullaavan samaa rataa mut silti on joku juttu huonosti?
en oo viel vaa hokannu mikä.
ehkä se on se sama vanha juttu niinku ennenki, mä en osaa ajatella mitä mieltä oon susta tai että tunnenko sua kohtaa oikeesti jotai? 
aamulla työhaastattelu tai joku sellane mikä onkaa kutsuu mua, sitä ennen tai sen jälkeen tk:ssa istumista, sen  jälkee aamupala&kahvi nesteellä sitte se rankin osa eli siis kävely kouluu! 
natinati alla mä meen nukkuu että joskus ei olis aamulla väsy vaikka se taitaa olla mahdoton juttu se.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti