sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

SOLF


viikonloppuna ei tapahtunu oikee muutaku et oltiin sulvalla! mentii eka viiville heidin kaa ja sielä sit laitettiin kaikki  ittemme ja lähetii kävelee joskus vähä ennen 8 gerbyn ässälle josta bussi lähti sulvalle. okei alkumatka bussis meni hyvin mut loppumatkasta melkee varmaa kaikilla oli nii kova kusihätä et mä luulin ainaki että mä kuolen!
nojoo sitte päästiin kaiken säätämisen jälkeen sinne sulvalle ja se ei kyl ollu sellane mitä olin kuvitellu!
ekaks oli iha jees meininki ja näki paljo tuttui mut sit ei oikeesti vaa enää jaksanu sitä menoo sielä ku porukka oksenteli ja tappeli ja järkkärit kierteli ja vei porukkaa ambulanssii. nomut joo sellane sulva! nyt oon täs koko sunnuntain melkee nukkunu heidin kaa jep! huomenna sitte taas kouluun ja mä meen nyt oikeesti ajois nukkuu ku on nii vitun kova väsy ku oltii varmaa joskus 2 aikaa yöllä heidillä?emmätiiä?en oikeestaa muista? 
nomut jep heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti