tiistai 18. syyskuuta 2012

silmät suljen en katsoa saata

toi sadesää kuvaa niin mun tän hetkistä olotilaa,tollane harmaa ja synkkä.onneks koulus on jotai piristystä näihin mun päiviin!joo en olis ikinä uskonu sanovani noin mut sielon vaa jotai tiettyi jotka saa mielialan heti kohoomaan!ja ihanat kaverit on aina tukena!toivon et sitä rahaa kans pian tipahtaa mun tilille nii pääsis vähä tuhlaan sitä.ootan innolla ens viikon alkuu jolloin muutan 6viikoks asumaan yksin tai siis sillee yksin ja yksin.aattelin alkaa pian skeittamaan kans, se on jotenki tärkeetä mulle aina ollu vaik en oo koskaa sitä hyvin osannukkaa,mut mun veli on mun mielestä siinä kaikkein paras ja se on jotenki sen takii tärkeetä!oli asiat miten oli nii aina selvii eteenpäin se on nyt mun perjaate ollu tän viikon aikana..mut adioos!ps. mullon mun siskoo ikävä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti