sunnuntai 16. syyskuuta 2012

tiiän sun tietävän sen mut halunko mä ite tietää vastausta

kuvatonta paskaaaaaaa,sitä tää mun teksti on.halun tehä sen yhen repäsevän jutun mut ei mulloo siihe pokkaa niinko se on todettu moneen kertaan nyt tässä parin päivän aikana.en halu tätä samaa vaan jotai uutta mut en uskalla vaihtaa tuttuu ja turvallist uuteen. en oo ollekkaa tyytyväinen miten asiat meni mut emmä voi sille yksin mitää.en voi yksin tehä mitää mitä toine ei haluu,ää ompa vaikiaa.. en vaaa jaksa.
okei joo asiasta viidentee huomenna on kouluu ja eiiii kiiitos en halua mennä sinne nolaan itteeeni.niijoo viimeyönä nukuin 2japuol tuntii kunnes äiti soittaa mulle aamulla 7 että sullon tänää töitä! kiitti hei puolen tunnin varotusajasta,no sain kumminki armoo kahella tunnilla koska meninki sit iltavuoroon niillä huimilla 4tunnin yöunilla,meinaan pikkase oli väsy mut työt tuli tehtyy.kovaa oon nyt miettiny mihin kulutan noi mun palkkarahat jaaa päädyin uuteen tatuointiin? jees kuulostaa kivalta mun mielest joo jja jos pia nukkumaan ku teksti on nii täyttä turhuutta. natinati allla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti