sunnuntai 2. syyskuuta 2012

toivoin herääväni sun vierestä

nyt todellaki toivon et tää ois pelkkää pahaa unta. okei kaikki oli viel ihan hyvin aamulla ja alkupäiväst mut loppupäivä tai siis se yks tapahtuma,jos mä sen voisin kelata taaksepäi ja stopata ni ois kiva. ei se iso juttu oo siis kellekkää muulle ku mulle ja nii... nomut jep oltii siel jurvas koko viikonloppu! likkaporukal pidettii hauskaa mä,anni,janika,heidi ja eerika.olin siis antilla kyl yötä mut muuten yritettii olla likkaporukalla vaa. en tiä sit jäikö välillä seki vaa yritykseks. kaikkee tuli taas tehtyy tänäki vknloppuna sen vaan sanon. botniaringilläki tuli käytyy. jos sitä ois taas hetken ilman alkomaholia ainaki nyt oon sitä mieltä mut katotaa myöhemmi. sori tää teksti tökkii ny aivan hemmetisti ku vitutus lisääntyy sekuntti sekunnilta. joo nähää!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti