torstai 3. toukokuuta 2012

anna mun olla syypää sun hymyyn

tää päivä menny koulussa ja miettien tän viikonloppusta reissuu jurvaan! koulun jälkeen meninki heti toffelle ja sielä me ollaan ruuvailtu toffen mopoo ja katottu salkkarit:) tällänen perus päivä ollu. joo eli huomenna olis sinne jurvaan lähtö heti koulun jälkee ja lauantaina olis luvassa sielä vähä party niinku sanoin vissii jo aiemmas postaukses joo ja nii ei mulla muutaku että mulla ehtii tulla jo ton viikonlopun aikana ikävä mun kavereita täälä vaasassa!! noo ehkä mä selviin jos soittelen paljo kaikille sitte! (:
jooo ootin viestiä ihan jostai muualta ku plantagenista..:D huhhuh tälle naurettii varmaa puol tuntii:D!









olin ruuvien prikkojen ja muttereitten tallessa pitäjä:D muusta muhun ei ollu..ku ruuvattiin mopoo:D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti