tiistai 29. toukokuuta 2012

jokanen hetki on korvaamaton






oon tooosi onnelline et mun rakas heidi on taas suomessa ku se oli nii kauan jo pois! jeees huomenna hakee todistus koulusta elikkä eka vuosi käyty hoitsukouluuu! mullon täs pari lomapäivää ennenku mulla alkaa työt maanantaina.. noo ne lomapäivät meinaan vietttää heidin kaa ja tietty lähtemällä mun kullan luokse jurvaan ! :) eli perjantaina olis mulla ja heidil suuntana jurva, mä meen antin luokse ja heidi tottakai jarkon luo(: ollaan sielä sitte sunnuntaihin asti ja tullaa takas kotii. niii ja me ei jakseta heidin kaa oottaa et päästää pfp:hen! ollaan ostettu ne liput tyylii jo tammikuus? jep joten toivon todellaki et meijä odotus on ollu sen arvost et tulee loistava kahen päivän putki oleen meillä eikä tuu mitää yllätyksiii sit. nyt nukkuu et jaksaa huamenna nousta aikasi kouluu. natinati kaikki !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti