keskiviikko 16. toukokuuta 2012

mullon yks hymy jäljellä ja sijotan sen suhun

viimepäivät on ollu koulussa käyntiä,toisessa amiksessa käyntiä,viimesiä koulutunteja ja päiviä,himassa nukkumista.
jees tänää siis alko se kuuluisa ja kauan odotettu kesäloma ja mun olis tarkotus lähtee huomenna
tai siis tänään yöllä pudikselle mun siskon luokse viikoks. 
jep ootan innolla ku oon ollu siä varmaa viimeks uutena vuotena! 
joo ja sitte ku tuun sieltä nii ois tarkotus mennä jurvaan.
jep sitäki ootan jo kovaa!
ei mulla muuta nyt sit ollu. 
sori oon ollu nyt tosi laiska postaamaan mut ehkä se tästä :)
heijheij nyt tää tyttö lähtee pakkaamaan vielä(:

tätä ihanuutta pääsen taas hoitamaan ja viettään tän kans laatuaikaa<3

PS. mulla on niin ikävä heidiä että ette uskokkaan!! <3 tulisit jo sieltä amerikasta!! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti