keskiviikko 9. toukokuuta 2012

kato mitä mä teen seuraa mihin mä meen

E N - U N O H D A ♥
- hymyäsi
- nauruasi
- ekaa kertaa kun tapasin sinut
- sanojasi
- päiviä jolloin ikävöin sinua
- hetkiä jolloin haaveilin sinusta
- tunnetta mahassa kun kävelit ohitseni tai katsoit minua

jooo toi oli tollane joku juttu tohon mut nyt niiin mun päivä on menny ihan jees hyvin! meillä oli koulusta joku näyttöpaska hela dag ja sen takii oltii jossai grillaas ja pitääs ohjelmaa toiselle puolelle luokkaa. mut oli silti iha letkee päivä ja sitä päivääki piristi toki ku näki kavereitaki taas! :) ei täs muuta nyt mä vaan chillaan himas ku ei missää oo oikee mitää ja ei tonne vesisateesee huvita lähtee ajelee:D jep ja huomenna onneks 9 aamu joten saa kai nukkuu vähä pitempää! mutt nyt voisinmennä taas tuol pihal käymää ja sit kattoo täykkäreitä ja soittaa pari puheluuki vielä ja sillee!ja fiilis on vieläki mitä parhain!! (; hoppas at teilläki oli kiva päivä koska mulla ainaki oli ;) mut nyt hejhej kaikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti